Kontakt

obchod@clikk.sk

Často kladené otázky

Hneď po odoslaní dostanete na svoj mail potvrdenie o prijatí Vašej objednávky našim systémom.
(Ak Vám potvrdenie objednávky nepríde ani do 24h., mohlo sa stať, že sa v objednávke uviedol chybný mail, žiaľ stáva sa to často. Poprípade nám objednávka z iných príčin neprišla. Preto sa prosím informujte na našom maile obchod@clikk.sk, kde Vám obratom potvrdíme objednávku.)

•  V prípade, že ste zvolili platbu NA DOBIERKU, objednávka sa začne pripravovať na odoslanie. Ak je všetok tovar skladom, zásielka sa zabalí a bezodkladne odošle na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

•  V prípade, že ste zvolili platbu VOPRED NA ÚČET, preveríme dostupnosť jednotlivých produktov na našom sklade a v čo najkratšom čase Vám odošleme e-mail s platobnými informáciami. Po uhradení a pripísaní platby na náš účet, odošleme Vašu objednávku na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

Pokiaľ nie je niektorá položka skladom, informujeme Vás, mailom alebo SMS.

Áno, je to možné. Ak ešte zásielka nie je odoslaná je možné pridať k objednávke ďalší produkt/produkty.

•  Ak ste nám odoslal objednávku a chcete ešte pridať nejaký tovar, poprípade spojiť dve po sebe odoslané objednávky, je potrebne nám to čo najskôr oznámiť na jednom z našich mailov.

•  Ak chcete pridať tovar pri zvolenej platbe vopred, napíšte ktorý produkt máme pridať, vypočítame opäť výslednú sumu a odošleme Vám nové platobné informácie.
Je to možné aj v prípade, že ste už platbu odoslal. Vypočítame Vám zvyšnú sumu za pridaný tovar, pošleme platobné info a po uhradení odošleme celú objednávku.

Áno, objednávku je samozrejme možné zrušiť. Stačí nás informovať na jednom z našich mailov.

•  Najlepší spôsob je zrušiť objednávku ešte pred tým, ako Vám ju odošleme. Jednoducho napíšte na náš mail a požiadajte o zrušenie objednávky.